روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

درب ضد سرقت چیست

درب ضد سرقت ایرانی مونتاژ داخل - درباران


از آنجایی که امروزه مسئله حفاظت از منازل یکی از مهمترین دغدغه های افراد به شمار می رود، عرضه ی درب ضد سرقت در بازار تا اندازه ی بسیار زیادی از این نوع نگرانی های در بین خانواده ها کاسته است.


به طور کلی درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که بر اساس یک سری از استاندارد های جهانی و اساسی طراحی شده ، و دارای استحکام قابل اطمینانی نسبت به سایر درب ها می باشد. کاملا از اسم آن واضح است که این درب مانع از ورود سارقین می شود اما در کل این اطمینان نمی تواند صد در صد باشد، بلکه تنها در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب، فشار، برش و حتی اهرم نمودن نسبت به سایر درب ها ی معمولی از استحکام و سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشند.


دقیقا رابطه ی مستقیمی بین نوع انتخاب و سفارش درب با محل استفاده وجود دارد به طور مثال درب های مورد استفاده شده در کارخانه ها یا ادارات باید از امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب های خانه برخوردار باشد. در کل یعنی ورق فولادی که در، درب ضد سرقت کارخانجات استفاده می شود به مراتب بسیار ضخیمتر از ورقی است که در درب منازل استفاده می شود.


متاسفانه بعضی از شرکت ها و تولیدی ها با توجه به عدم آگاهی مردم، درب هایی را در شکل و شمایل درب ضد سرقت به عنوان این درب به فروش می رسانند و نهایت سوء استفاده را می نمایند. توجه داشته باشید که یا از نمایندگی های بسیار معتبر این درب ها را تهیه نمایید و یا در هنگام خرید حتما از افراد قابل اطمینانی که دارای آگاهی لازم هستند کمک بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.