روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

آموزش افزایش سرعت دانلود کروم در اندروید

افزایش سرعت دانلود مرورگر کروم به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن فایل ها را در اینترنت دانلود کنید. یکی از ویژگی های خوب و کاربردی مرورگر کروم امکان دانلود موازی با چندین اتصال همزمان است. اگر با برنامه مدیریت دانلود IDM آشنایی دارید حتما می دانید که این برنامه فایل دانلودی را به چند قسمت تقسیم می کند که همزمان از حداکثر سرعت اتصال اینترنت شما استفاده می کند و باعث می شود فایل سریعتر دانلود شود. در ادامه با وبلاگ روی خط همراه باشید.

  

اکنون قابلیت دانلود موازی با چندین اتصال را در مرورگر کروم مشاهده می کنیم که با فعال سازی آن می توانید افزایش سرعت دانلود را در مرورگر گوگل کروم تجربه کنید. این قابلیت به نام دانلود موازی در قسمت تنظیمات مخفی مرورگر قرار دارد که به راحتی قابل فعال سازی است.

 

افزایش سرعت دانلود کروم با دانلود موازی در ویندوز و اندروید

قابلیت دانلود موازی که باعث افزایش سرعت دانلود مرورگر کروم می شود را می توانید در قسمت پرچم ها مشاهده کنید. این قابلیت در اکثر کروم اندروید و ویندوز وجود دارد که با فعال سازی آن تعداد اتصالات دانلود را به سه می رساند. فرقی نمی کند کاربر ویندوز باشید یا اندروید، برای فعال کردن آن مراحل زیر را دنبال کنید:


مرحله 1: ابتدا مرورگر کروم را اجرا کنید.

مرحله دوم: عبارت زیر را در قسمت آدرس تایپ کرده و به آن مراجعه کنید:

chrome://flags

مرحله 3: اگر با دقت نگاه کنید، یک کادر جستجو در این صفحه در بالای صفحه و زیر قسمت نوار آدرس وجود دارد. "موازی" را در کادر مورد نظر تایپ کنید.

مرحله 4: اکنون بخش دانلود موازی در صفحه ظاهر می شود. وضعیت این گزینه را از Default روی Enable قرار دهید.

مرحله 5: اکنون باید یک بار مرورگر را ریستارت کنید. برای این منظور بر روی گزینه Relaunch Now ضربه بزنید.


نتیجه:

همانطور که مشاهده کردید در این آموزش نحوه فعال سازی قابلیت دانلود موازی را توضیح دادیم. این ویژگی باعث افزایش تعداد اتصالات مربوط به هر بارگیری می شود که نتیجه آن افزایش سرعت دانلود مرورگر گوگل کروم است. زمانی که دانلود موازی هنگام دانلود فایل های حجیم فعال باشد، می توانید تفاوت را احساس کنید.


منبع: شهر سخت افزار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.