زمان حقیقت: اگر از وبلاگ نویسی درآمد کسب نمی کنید یا هزینه های دیگری هم دارید ، واقعاً نیازی به سرمایه گذاری در نرم افزار طراحی گرافیک فانتزی ندارید. بسیاری از گزینه های رایگان وجود دارد که بسیار خوب و یادگیری آنها آسان است. اگر قصد دارید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید یا از آن برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید ، Photoshop همه کاره ترین ابزار وبلاگ نویسی است و از استفاده از آن پشیمان نخواهید شد.
برای آموزش رایگان فتوشاپ به سایت ال24 مراجعه کنید.
یادگیری فتوشاپ یا هر محصول دیگر Adobe به زمان نیاز دارد. اگر نمی دانید اولین باری که باز می کنید چه کاری باید انجام دهید ، احساس بدی نداشته باشید. برای من بسیار طاقت فرسا بود و یادگیری نحوه استفاده از آن سالها طول کشید. من هنوز چیزهای جدید یا روشهای جدیدی برای استفاده از ابزاری که از قبل راحت هستم یاد می گیرم.
بیایید ببینیم که چرا من دوست دارم از آن استفاده کنم و چرا شما باید Adobe Photoshop را یاد بگیرید:
1. مقرون به صرفه است
محصولات Adobe قبلاً هزینه های زیادی داشتند ، اما برنامه ماهانه آنها دسترسی بیشتر را برای همه فراهم می کند. با خرید بسته عکاسی می توانید فقط با 9.99 دلار در ماه فتوشاپ و لایت روم دریافت کنید (یا اگر در اروپا هستید 12.39 یورو).
2. عکس های خود را ویرایش کنید
یادگیری نحوه دستکاری عکس های پیچیده زمان بر است ، اما روشن کردن عکس های خود یا حذف نقاط آسان است. ناگفته نماند که با یک لمس یک دکمه می توانید اندازه آنها را اندازه یا برش دهید.
3. ایجاد اقدامات
وقتی برای وبلاگ یا اینستاگرام خود عکس های زیادی می گیرید ، ممکن است خود را ویرایش کنید که هر تصویر را به همان شیوه ویرایش می کنید. برای جلوگیری از آن می توانید اقداماتی را انجام دهید که این کار را برای شما انجام دهد. هنگام ویرایش دسته ای از تصاویر ، آنها بسیار مفید هستند. به جای ساعت ها ، فقط چند دقیقه وقت خواهید گذاشت. و همچنین می توانید اقدامات فتوشاپ را به صورت آنلاین پیدا کنید که عکس های شما را خیره کننده نشان دهد.
4. برای وبلاگ یا رسانه های اجتماعی خود تصاویر ایجاد کنید
من تمام تصاویری را که در این وبلاگ استفاده می کنم در فتوشاپ ایجاد می کنم. من از آن برای ویرایش عکس یا ایجاد پس زمینه رنگارنگ ، اضافه کردن خطوط یا اشکال و سپس افزودن متن استفاده می کنم.
حقوق و دستمزد یکی از مباحث مهم به هنگام استخدام و مشغول به کار شدن در یک واحد اقتصادی است که در همان ابتدا و پیش از شروع همکاری بر حسب توافق بین کارفرما و کارمند تعیین می شود.
در ساده ترین شکل می توان حقوق و دستمزد را به عنوان هزینه ای که کارفرما به کارمند خود در جریان تولید کالا یا ارائه خدمت به منظور جبران کار انجام شده توسط وی پرداخت می کند، تعریف نمود. بنابراین حقوق و دستمزد کارکنان یکی از ارکان موثر در تعیین قیمت نهایی کالا و خدمت است و به همین دلیل در حسابداری محاسبه حقوق و دستمزد اهمیت بسیاری دارد. در ادامه قصد داریم با حسابداری حقوق و دستمزد و مزایای آن و قوانین لازم برای محاسبه آن آشنا شویم.
حسابداری حقوق و دستمزد شامل تمام امور حسابداری مرتبط به محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان بر حسب کارکرد آنها است. آنچه که حسابدار تحت عنوان حسابداری حقوق و دستمزد موظف به انجام دادن است، ثبت دقیق ساعت های کاری و مرخصی تمام کارکنان، اطلاع دقیق از شرایط قرارداد هر فرد و در نظر گرفتن مزایای مرتبط با وی و درنهایت محاسبه حقوق ماهیانه متناسب با قرارداد کاری توافق شده بین کارمند و کارفرما است.
نتیجه حسابداری حقوق و دستمزد همان لیست حقوق در انتهای ماه، فیش حقوقی محاسبه شده برای هر فرد و واریز وجه مرتبط تحت عنوان حقوق است.
لازم است قبل از توضیح دستمزد واقعی و دستمزد اسمی، تفاوت بین حقوق و دستمزد را مشخص کنیم. حقوق را برای پرداختی به کارکنان به کار می برند که اغلب ماهیانه محاسبه می شود؛ در حالی که دستمزد رایج ترین شیوه پرداخت به کارگران معرفی شده و ساعت به عنوان مبنای محاسبه آن تعیین شده است.
همان گونه که از عنوان این بخش پیدا است، دستمزد را به دو نوع اسمی و واقعی تقسیم می کنند.
امروزه همه ما بارها اسم هوش تجاری یا هوش کسب و کار و یا حتی BI را شنیده ایم و می توان ادعا کرد اغلب افراد تعریفی درست و دقیق از آن در ذهن خود ندارند. هوش کسب وکار همان فناوری و روش هایی است که از داده ها برای ایجاد تغییرات لازم در کسب و کار و در واقع تعیین استراتژی آن استفاده می کند.
زمانیکه معنای واقعی یک مفهوم را نمی دانیم، مسلماً نمی توانیم به درستی از آن مفهوم برای کسب اهداف خود بهره ببریم. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بیشتر با هوش تجاری یا هوش کسب وکار آشنا شویم و در ادامه نقش آن را در مدیریت حسابداری کسب و کار بررسی نماییم.
در هزاره سوم، اطلاعات و دانش به عنوان ثروت اصلی سازمان ها معرفی شده است که در نتیجه آن بنگاه های تجاری برای کسب مزیت رقابتی سعی بر استفاده بیشتر و بهینه از این ثروت کرده اند.
آموزش کامل هوش تجاری در حسابداری در سایت پارمیس.
تعاریف مختلفی برای هوش کسب وکار ارائه شده است که می توان گفت اولین تعریف برای هوش تجاری در سال 1986 و به شرح زیر ارائه شده است:
در تعریف دیگری که در زیر بیان می کنیم، دقیق تر می توان با مفهوم و کارایی هوش تجاری در دنیای کسب و کار آشنا شد:
"هوش تجاری تحلیل ها و گزارش هایی در مورد روندهای موجود در کسب و کار و مسائل درونی ارائه می دهد که این تحلیل ها را می توان به صورت شخصی سازی شده و متناسب با نیاز کسب وکار و یا به صورت خودکار و اتوماتیک دریافت نمود. درنهایت از این گزارش ها و دانش حاصل از آن برای تصمیم گیری در سطوح مختلف استفاده می شود."
با توجه به اینکه هوش کسب وکار یک فرآیند تکنولوژی محور برای تحلیل داده های کسب وکار است به ابزارها و روش های متعددی نیاز دارد تا بتواند تمام اطلاعات داخلی کسب و کار و منابع خارجی را جمع آوری و روند انجام فعالیت ها و تحقق اهداف کسب وکار را تحلیل نماید. البته هدف اصلی از این جمع آوری داده ها و تحلیل آنها، رسیدن به گزارش های جامع است که تصمیم گیری های بهینه تر را برای مدیران امکان پذیر می کند. بنابراین برای بهره بردن از هوش تجاری به پیش زمینه های مهمی نیاز است که در ادامه فاکتورهای پیاده سازی هوش تجاری را بررسی می کنیم.
ریزموج یا مایکروویو، امواج الکترومغناطیسی با طول موج بیشتر از مادون قرمز و کمتر از امواج رادیویی هستند.
برای شنخات دقیق تمامی قطعات شبکه به سایت ارغوان نت مراجعه کنید.
مایکروویو (Microwave) از ترکیب دو لغت مایکرو یا میکرو (Micro) و ویو (Wave) به ترتیب به معنای کوچک و موج تشکیل شده است و خود این کلمه برای توصیف امواج رادیویی با فرکانس بالا استفاده میشود.
در مخابرات مقدار اطلاعاتی که انتقال داده شده با پهنای باند تناسب دارد و این از مهم ترین ویژگی های امواج مایکروویو است.
برای ارتباط بین دو نقطه سیگنال باید متمرکز شده و بعد به طرف آنتن گیرنده هدف گیری شود. چون فرکانس و نوسانات مایکروویو این توانایی را دارند، برای برقراری ارتباط نقطه به نقطه بی سیم بسیار مهم هستند.
نصب آسان، حمایت گسترده و وسیع از کاربران، تجهیزات مخابراتی و رادیویی مایکروویو را می توان از مزیت های دیگر آن دانست.
کاربرد لینک مایکروویو در صنعت مخابرات بسیار متنوع است. به عنوان مثال، برقراری ارتباط میان قاره ها را می توان با ترکیبی از ماهواره ها و ارتباط نقطه به نقطه مایکروویو به دست آورد.
سیستم های مایکروویو به علت قدرت بالای سیستم های فرستنده دارای بالاترین پهنای باند در مقایسه با همه فناوری های بی سیم هستند.
سیگنالهای ارسال شده فاصله های خیلی زیادی را طی می کنند و سرعت 1000 مگابایت بر ثانیه و بالاتر از آن در این نوع سیستم ها وجود دارد.
با این مقدمه، در ادامه همراه ما باشید تا به شما در خرید لینک مایکروویو کمک کنیم همچنین چند برند معروف موجود در بازار را نیز معرفی میکنیم.
در اینجا مزیت های لینک های مخابراتی مایکروویو را به اختصار بیان می کنیم.
با توجه به برد بالا و مزیت های بسیار زیاد دیگری که در بالا برای سیستم های مایکروویو گفته شد محصولات فراوانی به بازار عرضه شده اند.
چنانچه از فناوری ماکروویو برای به وجود آوردن پیوندهای نقطه به نقطه استفاده شود، به غیر از هزینه خرید، نصب و راه اندازی هزینه دیگری نباید پرداخت کرد. مگر این که بخواهید از اینترنت یا اینترانت استفاده کنید که باید ماهانه یا سالانه پرداخت شود.
امکان دارد مبالغ استفاده از محصولات مایکروویو (Microwave) خیلی سنگین به نظر برسد، ولی اگر هزینه های نصب و راه اندازی یک ساله این سیستم را با دیگر سیستم ها مقایسه کنید و در نظر بگیرید که مالکیت لینک در اتمام دوره در قدرت و اختیار خود مجموعه قرار می گیرد، خرید لینک مایکروویو خیلی به صرفه است.
در این بخش به معرفی تعدادی از برترین برندهای معتبر می پردازیم تا شما در هنگام انتخاب و خرید لینک مایکروویو بتوانید آسانتر انتخاب کنید.
یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده ارتباطات با ظرفیت بالای مخابراتی شرکت دراگون ویو است که صاحب فناوری در زمینه ارتباطات بی سیم نقطه به نقطه روی نوسانات متفاوت به شمار می رود.
+Horizon Compact دستگاه بی سیمی است که همراه مودم و رادیو عرضه می شود و با هر نوع شرایط آب و هوایی برای لینک های مایکروویو و فضای باز بسیار مناسب است و برای انتقال اطلاعات تا 1000 مگاپیکسل بایت کاربرد دارد.
همچنین باید اشاره کنیم که رادیو و مودم این محصول در یک پکیج به بازار عرضه می شود و دیگر نیازی به حجم مازاد یا رک برای قرار دادن مودم مانند محصولAir Pair وجود ندارد.
دستگاه +Horizon Compact به فناوری جدید سرعت دهنده وسعت باند مجهز است و این حجم و ظرفیت را تا 2 گیگابیت بر ثانیه بالا می برد.
این دستگاه به راحتی نصب و راه اندازی می شود و برای صرفه جویی در هزینه ها امکان مدیریت و عیب یابی از راه دور وجود دارد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
در زیر مشخصات کلی این دستگاه را به اختصار بیان می کنیم.